Iš interviu galima suprasti, kad Peteris Chou apibūdinamas kaip žmogus, greitai priimantis sprendimus ir kreipiantis daug dėmesio į detales. Tačiau kaip tik šios savybės ir priveda HTC prie liepto galo, ant kurio kompanija stovi po šiai dienai.

Pavyzdžiui, P. Chou likus vos trims mėnesiams iki „Sensation XL“ debiuto nupiešė preliminarų dizainą, nurodė kainą ir pasirodymo datą; visuomet pats peržiūrėdavo naujus modelius – kaip jie surinkti, ar „ne per lankstūs ir traškantys“ jų korpusai. Iš pradžių greiti sprendimai ir perfekcionizmas padėdavo užimti lyderio vietas rinkoje, tačiau vėliau, kai konkurentai ėmėsi atitinkamų veiksmų, visa tai tapo ir silpnąja HTC vieta, kadangi kompanija neturi aiškaus ilgalaikio plėtros plano.

Ypatingas dėmesys detalėms pasireiškia dar ir tuo, jog P. Chou kritikuoja žemiau esančių vadovų sprendimus ir gali pakeisti juos, nepaaiškindamas, kodėl taip pasielgė. Buvusių HTC darbuotojų teigimu, būtent tai, o taip pat į aukščiausius postus skiriami užsienio specialistai, ir lėmė prastą nuotaiką kompanijoje. O kartu sukėlė nesupratimą, kas už ką kompanijoje atsakingas. Daugelis iš užsieniečių jau pasitraukė. Vis tik direktorių valdyba palaiko P. Chou, kadangi negali surasti deramos pamainos. Kas bus toliau, neaišku, o galbūt ir aišku, tačiau niekas apie tai atvirai nekalba.