Pagal viešai prieinamus duomenis, tokia investicija į pradinę verslo stadiją IT srityje gali būti didžiausia šalies istorijoje.

„Investuotojo ieškojome nuo balandžio mėnesio, bendravome su Lietuvoje ir užsienyje veikiančiais fondais bei privačiais investuotojais. Finišo tiesiojoje turėjome tris pasiūlymus iš kurių išsirinkome naudingiausią. Be abejo svariu argumentu buvo ir investuotojo patirtis panašaus profilio projektuose, tačiau esminė priežastis, turbūt buvo, greitas sprendimų priėmimas ir derybų tempas. Sandorio detalių atskleisti negalime, galiu pasakyti tik tiek, kad pirmųjų etapų sąmata artima milijonui, o pagal man viešai prieinamus duomenis tai ko gero didžiausia startuolio pritraukta investiciją į IT verslą Lietuvoje“” – atvirauti nebuvo linkęs J. Laneckij.

Didieji prekybos tinklai nuolatos konkuruoja savo akcijiniais pasiūlymais. Juos skelbia per visas įmanomas masinio informavimo priemones: internetu, spauda, televizija ar net mėtydami lankstinukus į pašto dėžutes. Tokioje gausoje informacijos vartotojui sunku susisteminti gautą informaciją, palyginti skirtingų prekybos tinklų pasiūlymus prireikia daug laiko. Finale, vartotojas ne tik sugaišta brangų laiką bet ir ne visada išsirenka būtent jam priimtiniausias prekes, akcijas ar specialius pasiūlymus, rašoma pranešime spaudai.

Kompiuteryje ir išmaniajame telefone veikianti „PriceOn“ sistema vartotojams siūlo patogų būdą stebėti akcijas, lyginti plataus vartojimo prekių kainas prekybos centruose bei iš anksto planuotis pirkinius. „PriceOn“ palygina galutinio krepšelio kainą taigi vartotojams suteikiama ne tik įdomi ir naudinga informacija, bet ir svarbi pagalba taupant pinigus ir savo laiką ieškant geriausių pasiūlymų. Šiuo metu jau galima atsisiųsti „PriceOn“ programėlę telefonui „iPhone“ iš „App store“. Kitų platformų programėlės dar kuriamos, bet jau netrukus taip pat turėtų būti pristatytos vartotojams.

“PriceOn“ paslauga yra visiškai nemokama vartotojams. Investicijas ir veiklos išlaidas tikimės atpirkti vystant interneto milžinų – „Google“ ir „Facebook“ patikrintą verslo modelį – tiekiant suasmenintos rinkodaros paslaugas. O pritraukta didžiulė investicija leis pradėti judėti į užsienio rinkas. Kad ir kaip bebūtų gaila, tačiau technologinėms naujovėms Lietuvos rinka yra per maža ir neatsiperkanti. Matydami „PriceOn“ potencialą mes negalime leisti sau užsisėdėti, todėl per artimiausius metus žadame pasiekti Rusijos arba JAV rinkas“, - teigia J. Laneckij.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (85)