Interaktyvios auditorijos apklausos sistemos „IQ Polls“ pagrindu sukurta svetainė per pirmąją savaitę pamatavo daugiau nei 5 tūkstančių vilniečių nuotaikas. Jų nuotaikos vidurkis buvo 6.1 balo iš 10-ies.

Nors šiame etape „Laimės barometro” projektas buvo viešinamas tik Lietuvoje, savo nuotaikas fiksavo ir kitų Lietuvos bei pasaulio miestų gyventojai. Nuo kelių dešimčių iki šimtų žmonių „Laimės barometru” pasinaudojo Kaune, Klaipėdoje, Londone, Niujorke, Rygoje, Taline ir kituose pasaulio miestuose. Tikėtina, kad užsienio miestuose savo nuotaikas fiksavo išeivijos lietuviai, sužinoję apie projektą iš Lietuvos internetinės žiniasklaidos.

Psichiatrės Aušros Deksnytės nuomone, rezultatas 6.1 balo iš 10 yra pakankamai geras, nes tarptautinių tyrimų duomenimis, lietuviai nepatenka į laimingiausių tautų sąrašą. Lietuvos gyventojai tokiuose tyrimuose beveik visuomet atsiduria lentelės apačioje.

„Ekonomika nėra pagrindinis rodiklis, darantis įtaką žmonių laimei. Iš esmės laimės indeksą lemią fizinė ir psichologinė žmogaus gerovė – pirmiausia, sveikata ir šeima”, – sakė daktarė Aušra Deksnytė. Pasak daktarės, kiekvienam žmogui būtina ugdyti gebėjimą gyventi dabartimi. Dažnai žmonės paskęsta praeityje arba nuolat jaudinasi dėl ateities. Labai svarbu žmonėms kuo dažniau šypsotis, nes tai daro teigiamą poveikį ir aplinkiniams.

Vilniaus meras Artūras Zuokas džiaugėsi, kad „Laimės barometro” projektą inicijavo vilniečiai. „Džiugu, kad Vilnius ne tik interneto greičiu dažnai lenkia Honkongą, bet pirmasis tarp pasaulio miestų įgyvendina šį modernų projektą. Vilniuje gyvena kūrybingi žmonės ir tikiu, kad šis projektas padės mums dažniau šypsotis bei tapti dar laimingesniu miestu. Taip pat norėčiau paraginti kitus miestus prisijungti prie šio projekto, kurio tikslas yra ne tik prasmingas, bet ir naudingas kiekvieno miesto gyventojams. Juk šypsena – tai pinigai, kurių nereikia keisti keliaujant per pasaulį”, - sakė Vilniaus meras Artūras Zuokas.

„Projektu siekiame paskatinti visus vilniečius daugiau šypsotis ir dalintis gera nuotaika. Prie šios iniciatyvos taip pat kviečiami prisijungti sostinės verslo centrai, kavinės, prekybos centrai bei kitos įstaigos, kurios norėtų gyvai rodyti „Laimės barometro” rezultatus savo ekranuose”, – sakė vienas iš “IQ Polls” projekto partnerių bei “Laimės barometro” iniciatorius Artūras Jonkus.

Socialinė lauko reklamos kampanija kvies vilniečius telefonais bei kitais išmaniaisiais įrenginiais nuskenuoti QR kodą ir išreikšti savo nuotaiką, o rezultatus stebėti sostinės lauko ekranuose.

Laimės barometras” yra socialinis projektas, nepretenduojantis į mokslinį tyrimą. Juo norima paskatinti žmones Vilniuje ir kituose pasaulio miestuose daugiau šypsotis ir gera nuotaika dalintis su kitais. Ateityje, prie projekto prisijungus kitiems pasaulio miestams, bus galimybė stebėti pasaulio miestų laimės indeksus bei juos lyginti tarpusavyje, rašoma pranešime spaudai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)