“Bendrovės apyvartą augino keli pagrindiniai veiksniai. Visų pirma – tai auganti nešiojamųjų kompiuterių paklausa verslo bei privačių vartotojų segmentuose. Didelę įtaką turėjo ir plėtra: šiuo metu ACC vykdo veiklą jau septyniose rinkose ir aptarnauja 2500 klientų, kuriems nuo praėjusių metų siūlo žymiai didesnį prekinių ženklų pasirinkimą”, - pagrindines priežastis vardija kompanijos direktorius Regimantas Buožius.

Praėjusiais metais atidarytas ACC padalinys Armėnijoje - tai jau 7-asis filialas Rytų Europoje. ACC šiuo metu veiklą vykdo Latvijoje, Estijoje, Kaliningrado srityje, Baltarusijoje bei Gruzijoje. 2011 metais išaugo ir bendrovės atstovaujamų prekinių ženklų skaičius. Lietuvos ir užsienio rinkose įmonė pradėjo prekiauti tokiais pasaulyje vertinamais prekiniais ženklais kaip „Acer“, „Griffin”, „Haier”, „Panasonic”. Taip pat įgijo išskirtines teises Baltijos šalyse platinti „Edifier“, „Vanguard“, „Sigma“ ir „Lexmark” produkciją. Šiandien ACC atstovauja daugiau nei du šimtus skirtingų tiekėjų bei prekinių ženklų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją