“Tipro” akcininkės ir vadovės Dovilės Ramoškaitės teigimu, ši investicija yra tik vienas iš žingsnių, vykdant ilgalaikę įmonės plėtros strategiją. “Žinoma, turime aiškią viziją, kaip keisime One.lt, matome jam daug neišnaudotų galimybių. Visgi žvelgiame plačiau negu vien tik Lietuvos rinka. Šiuo metu mums priklauso sparčiai augantys portalai JAV, Slovėnijoje, Serbijoje, Kroatijoje, Makedonijoje, Ispanijoje bei kitose šalyse. Tad One.lt, turintis didelę aktyvių vartotojų bazę, bus puiki vieta išbandyti ir nušlifuoti naujas ambicingas idėjas, prieš adaptuojant jas platesniu mastu”.

Portalu One.lt kiekvieną mėnesį aktyviai naudojasi apie 700 tūkstančių Lietuvos interneto vartotojų. Pagal tyrimų bendrovės “Gemius Audience” skelbiamus dienos auditorijos skaičius, šių metų gegužę One.lt buvo antroje vietoje tarp visų lietuviškų portalų.

Pasikeitus One.lt valdančios įmonės akcininkams, nuo 2011 m. liepos 18 d. UAB One.lt direktoriaus pareigas iš buvusio UAB One.lt akcininko ir vadovo Aldo Kirvaičio perėmė Dovilė Ramoškaitė, rašoma pranešime spaudai.

Šių metų sausio mėnesį “Blue Ant Holdings” už neskelbiamą sumą One.lt įsigijo iš bendrovės “Forticom”, per kurią portalą valdė Rusijos investicinė bendrovė mail.ru.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją