Ketvirtadienį „Facebook“ buvo priverstas prisipažinti nusamdęs viešųjų ryšių kompaniją, kad ši apšmeižtų „Google“. Piktadariai buvo sugauti, kai į šį nešvarų žaidimą bandytas įtraukti tinklaraštininkas paviešino elektroninį susirašinėjimą laiškais su viešųjų ryšių kompanijos „Burson-Marsteller“ darbuotoju.
Iš susirašinėjimo tapo aišku, kad „Burson-Marsteller“ bandė įtikinti technologijų temomis rašantį tinklaraštininką Chrisą Soghoianą sukritikuoti naują „Google“ produktą „Social Circle“, nes šis esą pažeidžia vartotojų privatumą. Viešųjų ryšių kompanija siūlė už tinklaraštininką parašyti straipsnį ir jį paviešinti tokiuose populiariuose tinklalapiuose kaip „The Huffington Post“, „Politico“ ir „The Washington Post“.
„JAV žmonės turi žinoti, kad „Google“ kiekvieną dieną, kiekvieną minutę kišasi į asmeninius jų gyvenimus ir kaupia bei transliuoja asmeninę informaciją be jų leidimo“, - rašė viešųjų ryšių kompanijos darbuotojas Johnas Mercurio.
Ch.Soghoianas nebuvo įsitikinęs, kad būtent taip ir yra. Šokiruotas tokios „Facebook“ vykdomos šmeižto kampanijos, jis apkaltino J. Mercurio „iš musės darant dramblį“. Neilgai trukus jis nusprendė atskleisti tiesą ir paviešino elektroninius laiškus internete.