Sutartyje kaina išaugo

Viltė DELFI pasakojo, jog artėjant laikui, kai skaitmeninė televizija turėjusi pakeisti analoginę, ji nusprendė tam pasiruošti ir namuose įsivesti interaktyviąją televiziją „Gala“. Tuo pačiu moteris pasinaudojo ir pasiūlymu naudotis šviesolaidiniu internetu: specialios akcijos metu paslaugų komplekso kaina – 59,90 litai – buvusi mažesnė nei jas įsigyjant po vieną. Apie tai, kad taps „Teo“ kliente, Viltė sutarė telefonu. „Konsultantė apibendrino, dar kartą pasakė kainą bei tai, kad kainos nuolaida galioja dar 24 mėn., jei pasirašau sutartį šiam laikotarpiui. Aš tokios lengvatos net nesitikėjau, nes paprastai nuolaidos daromos tik 12 mėnesių“, - sakė ji.

Atidžiau neperžvelgusi sutarties, Viltė ją pasirašė, o joje įsivėlusią klaidą pastebėjo tik vėlai vakare. „Vakare pasižiūrėjusi pamačiau, kad nuolaida galioja tik dvylikai mėnesių vietoj 24 mėnesių. Tada akys užkliuvo už kainos – ji buvo dešimčia litų didesnė. Internete dar kartą peržiūrėjau jų teikiamus pasiūlymus, tačiau tokio niekur neradau“, - stebėjosi ji. Ryte ji iškart paskambino konsultantei ir pranešė apie sutartyje įsivėlusį netikslumą.

„Teo“ darbuotoja Viltei pasakė, kad tokios naujos sutarties sąlygos - kita kaina - buvo parinktos pačių specialistų. „Konsultantė bandė man aiškinti, kad yra įvairių planų ir konsultantė, su kuria aptariau paslaugų įsigijimą, parinko man tokį planą. Tik tuomet, kai išpyliau piktą tiradą apie tai, kad įmonė klaidina vartotoją siūlydama paslaugas už tokią kainą, kuri niekur neskelbiama, kad tokiu atveju man būtų parankiau rinktis ne kompleksinį planą, o paslaugas įsigyti atskirai, kadangi atskiroms paslaugoms nuolaidos teikiamos didesnės, konsultantė dar kartą patikrino mano duomenis ir atsiprašė, kad greičiausiai jos kolegė suklydo parinkdama ne tą planą“, - aiškino moteris. Pagal naują pasiūlymą interneto ir televizijos paslaugos jai per metus kainuotų apie 120 litų brangiau. Kitus metus skirtumas išaugtų iki 240 litų.

Konsultantė atsiprašė už nepatogumus ir sutiko persiųsti pataisytą sutartį, kurios paprašė Viltė. „Kai iki žadėtų pietų nieko negavau, paskambinau dar kartą. Atsiliepė kita konsultantė, kuriai iš naujo teko pasakoti situaciją. Pastaroji vėl pasižadėjo viską sutvarkyti. Ir iš tiesų, po kelių valandų ji paskambino, kad persiuntė pataisytą sąskaitą. Tačiau kai ją atsidariau, pamačiau, kad viskas joje buvo kaip buvę“, - pokalbį telefonu prisiminė Viltė. Moteris pažymėjo, kad kitą dieną ji naująją sutartį vis dėlto gavo, tačiau abejojo, ar lygiai tokia pati baigtis būtų buvusi, jei nebūtų taip kovojusi už savo teises. „Juk jeigu kokiai močiutei iš kaimo būtų pasakyta, kad „toks planas“, ji pabėdavotų, galbūt išgertų valerijono lašų, bet nematytų kitos išeities, kaip susimokėti“, - svarstė pašnekovė.

Apie „Teo“ darbuotojų netikslios informacijos teikimą savo klientams moteris sakė girdinti ne pirmą kartą. Viltė pasakojo, kad į pensiją išėjusiai jos motinai vieną mėnesį teko mokėti papildomą mokestį už plačiajuosčio interneto kabelio keitimą šviesolaidiniu, nors bendrovė prašydama gyventojų sutikimo sakė, kad išlaidas padengs pati. „Konsultantė labai atsiprašinėjo už tą žmogų, kuris jai taip pasakė, nors iš tiesų žinojo, kad mokėti reikės, tačiau niekuo padėti negalėjo. Mama, žinoma, susimokėjo, nors šviesolaidžio interneto neturi – tam reikėtų keisti modemą, o jos sutartis jau yra pasirašyta trejiems metams, to daryti ji negalinti. Bet tiek modemo nuoma, tiek pati paslauga būtų brangesnė“, - pastebėjo Viltė. Jos teigimu, šviesolaidžio interneto įvedimo mokestį reikėjo sumokėti ir motinos kaimynei, kuri interneto apskritai neturi.

Skundų gauna retai

„Teo“ komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis sakė, kad nežinant konkretaus atvejo, situaciją komentuoti sudėtinga, tačiau kaskart, kai dėl klaidos kalti „Teo“ darbuotojai, situacija sprendžiama klientui palankiu būdu. „Dedame daug pastangų, kad tokių klaidų būtų kuo mažiau ir tokių skundų sulaukiame pakankamai retai“, - sakė jis. A. Bubnelio teigimu, tokių klaidų pasitaiko retai.

Paklaustas apie tai, ar iš tiesų vartotojai turėjo mokėti tuo atveju, jei „Teo“ plačiajuostį internetą keitė šviesolaidžiu, A. Bubnelis sakė, kad jie apie tai turėjo būti informuoti. „Daugiabutyje gyvenantiems „Teo“ klientams dėl šio technologijos pakeitimo, suteikiamo optinio keitiklio ir kitų technologinių darbų taikomas 10,99 lito mokestis“, - sakė jis.

„Teo“ komunikacijos vadovo teigimu, mokesčio buvo prašoma tik iš bendrovės klientų, todėl negalėjo nutikti taip, kad už paslaugą būtų mokėjęs interneto neturėjęs vartotojas. „Namo gyventojams šiemet turėjome galimybes vietoje anksčiau naudoto plačiajuosčio interneto pasiūlyti šviesolaidinio interneto paslaugas. Naudotis šviesolaidiniu internetu pasirinkusiems klientams turime galimybių pasiūlyti naudotis keliolika kartų spartesnio internetu už tą patį mėnesio mokestį“, - kalbėjo A. Bubnelis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (45)