Nors dar šį pavasarį „Microsoft Lietuva“ surengė žurnalistams skirtą renginį, kurio metu pristatė naujausias „Hotmail“ pašto tarnybos funkcijas, šį vardą jau galime pamiršti. Bendrovė „Microsoft“ atsisako „Hotmail“ (kaip kad seniau atsisakė „Live“) pavadinimo ir savo pašto tarnybą pervadina į „Outlook“. O juk „Outlook“ pavadinimą žino visi be išimties vadybininkai žilvinai, siūlantys vandens aparatus ar kažką panašaus.

Prisijungę prie naujosios pašto dėžutės iškart pastebėsite naują, minimalumu trykštantį dizainą ir daugiau tuščios erdvės, gražius šriftus.

„Microsoft“ žada, kad be kosmetinių pokyčių atsiras ir didesnis funkcionalumas, integracija su socialiniais tinklais bei nauji filtrai reklaminiams ar virusais užkrėstiems laiškams gaudyti. Visiems „Hotmail“ pašto naudotojams bus pasiūlyta persikelti į „Outlook“ per artimiausius tris mėnesius.

Sveikinimai „Microsoft“. Atrodo atliktas dar vienas nors ir skausmingas žingsnis tam, kad bendrovė galėtų judėti pirmyn. Juk vartotojai mėgsta tai, prie ko pripratę ir bet kokie pokyčiai juos gąsdina ir nervina. Nubyrėjus daliai senų, be jokios abejonės ateis visa krūva naujų klientų, kuriems patiks naujas paslaugos vardas ir dizainas.

Dabar belieka sulaukti „Gmail“ pašo tarnybos pokyčių, nes įprasta pašto dėžutės išvaizda įgriso daugeliui, o keičiamos vaizdo temos gelbėja tik iš dalies.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (54)