„Dvi dienas iš eilės sulaukiau galimų pardavėjų skambučių: per vieną dieną - trijų pranešimų apie galimus telefoninės rinkodaros specialistus, per kitą – dviejų. Anksčiau per dieną po tris kartus neskambindavo, nes aš pasakydavau „ačiū, nedomina“. Dabar, matyt, skambinančiųjų tiesiog nesujungia, tad jie renka mano numerį vėl ir vėl. Man darosi neramu, kad tai nesiliaus, nors pati įspėjimo mintis man labai patinka“, - rašė DELFI skaitytojas Tadas (vardas ir pavardė redakcijai žinomi).

Jis svarsto, jog ir dabar sulaukęs perspėjimo galėtų atsiliepti ir atsisakyti skambučio, bet turėdamas galimybę rinktis, renkasi, kad nenori kalbėti ir tiek.

„Tiesa, šiandien dar neskambino, viskas kaip ir gerai. Iš tikrųjų, džiaugiuosi tokia paslauga ir noriu, kad ji funkcionuotų kaip reikiant. Manau, ją reikia tobulinti, bet jokiu būdu nenaikinti“, - siūlė Tadas.

Telefoninės rinkodaros specialistai „nenoriu kalbėti“ negirdi

Paskambinus vienu iš atsisakytų skambučių, anot Tado, pasigirsta įspėjimas, jog numeris yra naudojamas „Lintel“ kontaktų centro paslaugoms teikti, todėl susisiekti su skambinusiuoju nepavyks.

Bendrovė „Lintel“ yra „Teo“ grupės narė, tad „Teo LT“ komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis DELFI paaiškino, jog kontaktų centro darbuotojai negauna pranešimo apie su jais atsisakantį kalbėti klientą.

„Skambinantysis girdi, kad žmogus padėjo ragelį ir daro išvadą: konkrečiam klientui nepavyko prisiskambinti“, - dėsto jis.

Dėl to kontaktų centro darbuotojas gali mėginti skambinti dar kartą, nes daro prielaidą, jog galbūt žmogus norėjo atsiliepti, bet negalėjo.

Tačiau A. Bubnelis primena, kad iš skambučių centrų gali būti teikiamos įvairios klientų aptarnavimo paslaugos, tad skambinti gali ne tik pardavėjai, bet ir kurjeriai, energetikai, valstybinės institucijos.

„Jeigu būčiau „Bitės“ klientas, man nerimą keltų du dalykai. Iš skambučių centrų gali skambinti ne tik telefoninės rinkodaros agentai, bet ir kurjerių tarnyba, kuri nori informuoti apie atvežamus siuntinius, arba aptarnaujanti įmonė, kuri nori įspėti, kad rytoj nebus karšto vandens. Skambučiai gali būti daromi žmonėms svarbiais tikslais ir atsiranda rizika, kad jie gali nepasiekti adresato. Antras dalykas, kuris man keltų nerimą kaip klientui, yra tai, jog operatorius imasi vaidmens nuspręsti, kuris skambutis man yra svarbus, o kuris mažiau svarbus“, - savo nuomonę dėsto jis.

Paslaugos galima atsisakyti

Chrisas Robbinsas
„Bitės“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas primena, jog šiemet bendrovė pasiūlė ne vieną nemokamą paslaugą vartotojams.

„Nuolat gauname skundų iš klientų apie neprašytus ir nepageidaujamus telefoninės rinkodaros skambučius iš įvairių kompanijų. Vartotojai po jų lieka suerzinti, todėl nuo liepos pradžios sukūrėme naują nemokamą paslaugą. Įspėjame juos, kai jiems bando prisiskambinti galimi pardavėjai telefonu. Ši paslauga „Bitės“ klientams leidžia apsispręsti, ar jie nori pradėti pokalbį, ar ne“, - paaiškina įmonės vadovas.

Jis primena, kad „Bitė“ skambučių neriboja ir neblokuoja.

„Tiesiog vartotojui suteikiame informacijos, kad skambinantis asmuo greičiausiai nori siūlyti įsigyti paslaugų ar prekių. Iki šiol sulaukėme tik teigiamų klientų atsiliepimų, - dėstė Ch. Robbinsas. - Kai klientas nenori būti įspėjamas apie neprašytus pardavėjų skambučius, paskambinęs nemokamu klientų aptarnavimo telefonu gali paprašyti šią paslaugą jam išjungti. Jei vartotojas prieš pokalbį su prekybos agentu neišgirdo perspėjančio pranešimo, jis gali pasidalinti tuo numeriu ir jį įtrauksime į mūsų duomenų bazę.“

Paklaustas, kaip „Bitė“ priskiria vieną ar kitą telefono numerį telefoninės rinkodaros specialistams, jis paaiškina, jog visą numerių sąrašą įmonė surinko iš klientų ir savo darbuotojų.

„Suprantame, kad tai nėra galutinis sąrašas, todėl ir toliau klientams pranešus apie atskirus numerius, juos patikrinę įtraukiame į sąrašą. Šis sąrašas nuolat atnaujinamas ir koreguojamas – iš jo išbraukiami numeriai, jeigu jie naudojami nebe rinkodaros tikslais“, - sakė Ch. Robbinsas.

Anot jo, dėl to neturėtų pasitaikyti atvejų, kai kurjerių ar kitų paslaugų teikėjų numeriai būtų pristatomi kaip galimi pardavėjai telefonu.

„Tikriname numerius, tačiau jeigu taip ir nutiktų, kuo greičiau prašytumėme įmonės atstovų mums paskambinti ir ne pardavimui skirtą numerį iš sąrašo pašalintumėme“, - dėstė jis.

Šią vasarą “Bitės“ klientams buvo pasiūlyta ir kita paslauga - perspėjimas prieš jiems skambinant padidinto tarifo numeriu. Jei žmogus skambučio atsisako išgirdęs įspėjimą, pinigai jam nėra nuskaičiuojami.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (133)