Portalo nuomone, po reklamos ir žaidimų, elektroninė prekyba gali būti kitas milijardinis „Facebook“ verslas. Socialinis tinklas siekia, kad kuo daugiau veiksmo tiek „Facebook“, tiek už jo ribų vyktų per jo socialinius įrankius, o atsižvelgiant į galimybę gauti komisinių, elektroninė komercija yra logiškas žingsnis, rašo „Silicon Alley Insider“.

„Heinz“ kečupo „Facebook“ vartotojai gali įsigyti nepalikdami šio socialinio tinklo, mokėjimui tinka visi populiariausi atsiskaitymo metodai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją