Socialiniai tinklai – daugiausia dėmesio sulaukiantys šių dienų interneto projektai, kuriuose generuojamos milžiniškos reklamos pajamos, o vartotojai praleidžia daugiausia laiko naršydami internete. „Eskimi” mobilaus socialinio tinklo greita plėtra įrodo, kad panašaus tipo interneto projektus galima vystyti ne tik ekonomiškai stipriausiai išsivysčiosiose JAV, D. Britanijos ir kitų Vakarų Europos šalių rinkose, tačiau ir tokiose egzotiškose šalyse kaip Nigerija, Vietnamas ar Brazilija.

„Socialinių tinklų rinkos neapsiriboja Šiaurės Amerikos ar Europos žemynais, kur itin agresyviai buvo vykdoma „Facebook”, „Youtube”, "Myspace" ir kitų socialinių platformų plėtra. Kuriant panašaus tipo projektus, dažnai į antrąjį planą nustumiamos geografiškai tolimesnės ir kultūriškai sunkiai suprantamos Azijos ir Afrikos šalys. Čia fiksuojami spartesni mobilaus interneto augimo rodikliai nei bet kurioje Europos šalyje, o interneto vartotojų įpročiai nesiskiria – tiek Europos, tiek Afrikos gyventojui norisi bendrauti kiaurą parą su draugais internete, dalytis nuotraukomis ar video”, - teigia „Eskimi” vadovas Vytautas Paukštys.

„Eskimi” pirmiausia yra skirtas mobilių telefonų naudotojams, kurie neturi kitos interneto prieigos dėl šalies infrastruktūros, elektros šaltinių trūkumų ar susiklosčiusios ekonominės situacijos. Šiandien „Eskimi” projektas sparčiausiai auga Afrikos ir Azijos rinkose. Didžiausia vartotojų koncentracija – Nigerijoje, kuri taipogi vadinama sparčiausiai augančia ir didžiausia Afrikos telekomunikacijų šalimi. „Eskimi” socialiniu tinklu naudojasi daugiau nei milijonas vartotojų vien iš Nigerijos. Sparčiai auga ir kitos Afrikos šalys - Gana, Kenija, Tanzanija, Namibija.